Systemy CRM - Sprawdź jak Moebius dba o Twojego klienta
Wiadomo, że utrzymanie klienta jest o wiele tańsze niż pozyskanie nowego. Warto zatem inwestować w systemy dające wsparcie dla budowania trwałych relacji z klientem.
Łatwość konfiguracji platformy Moebius pozwala zarówno budować niezależne systemy CRM jak i integrować portale z większymi systemami e-commerce.
Dobrze zaprojektowany system CRM powinien zawierać kilka elementów:
- bazę wiedzy o kliencie
- historię kontaktów z klientem
- możliwość planowania akcji związanych z klientami
- zarządzanie kanałami kontaktu z klientem - newsletter, telemarketing, SMS...
- statystyki pozwalające ocenić jakoś naszych kontaktów
Jednak specyfika różnych firm nauczyła nas, że dla każdego pod tymi hasłami mogą kryć się odmienne funkcjonalności. Dlatego Moebius dostarcza ramy rozwiązania, które zawsze jest dopasowywane do indywidualnych potrzeb.
Być może warto rozbudować Twój CRM o wsparcie dla programów lojalnościowych, może warto dodać elementy
Web 2.0?
Najważniejsze to dokładnie zidentyfikować potrzeby Twojej firmy - skontaktuj się z naszym analitykiem.