Case Study CRM
Klient: BORUTA-SOFT Sp. z o.o.,
Przemysłowe Urządzenia Technologiczne Sp. z o.o.
Nazwa: Oprogramowanie wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem CRM
Zakres prac:
Opracowanie koncepcji systemu CRM pozwalającego na zarządzanie firmą oraz działem produkcji. Wdrożenie aplikacji wśród klientów oraz szkolenie z obsługi. Dalszy rozwój platformy.
Opis:
Autorska aplikacja zarządzania firmą CRM jest narzędziem skierowanym do sektora SME/SOHO. Wdrożona i wykorzystywana w ponad 8 firmach. Jej struktura pozwala na efektywniejsze zarządzanie zarówno w firmach usługowych jak i produkcyjnych. Aplikacja zarządzana jest z poziomu przeglądarki internetowej więc nie wymaga instalowania oprogramowania na komputerach firmowych. Moduły jakimi dysponuje użytkownik to:
Zarządzanie klientami
| Zakres możliwości to dodawanie nowych klientów, edycja wpisów, przypisywanie akcji do klienta, przedzielanie zadań z klientem dla danego pracownika
|
Zarządzanie zasobami ludzkimi | Mechanizmy pozwalają na dodawanie nowych pracowników, automatyzację składania podań o urlop, śledzenie wykorzystania urlopu. Dodatkowo moduł ten uzupełniony został o możliwość oceniania pracowników za pomocą systemu punktowego. |
Dokumenty i zasoby | Za pomocą tych narzędzi stało się łatwe określenie zasobów jakie znajdują się w firmie. Pracownicy mogą rezerwować określone zasoby oraz budować zestawy ( np. rzutnik+ sala konferencyjna + laptop). Zbiór dokumentów ułatwia zarządzanie wiedzą w firmie. |
Szkolenia | Pozwalają na przeglądanie szkoleń funkcjonujących w firmie oraz przydzielanie ich do określonych grup pracowników. Teraz każdy z nich będzie mógł wiedzieć w jakich szkoleniach może uczestniczyć. |
Dodatkowo w aplikacji warto wyróżnić takie rozwiązania jak:
Kokpit | Obszar profilu pracownika, w którym znajduje szybki dostęp do najważniejszych informacji oraz przypisanych do niego akcji/zadań.
|
Poczta wewnętrzna | Umożliwia wysyłanie wiadomości pomiędzy pracownikami . Narzędzie przydatne w sytuacji wymiany informacji w danej grupie projektowej. |
Ankiety/testy | Pozwalają na tworzenie testów oraz ankiet skierowanych do pracowników. Dzięki tym narzędziom można badać opinie oraz organizować testy z wiedzy ze szkoleń |
Technologia:
Głównym celem było stworzenie oprogramowania łatwego w obsłudze oraz dostępnego dla pracowników. Dlatego zdecydowaliśmy się na opracowanie rozwiązania zarządzanego z poziomu przeglądarki internetowej. Gwarantuje dostępność do kokpitu pracownika nie tylko z poziomu firmowego komputera. Front aplikacji został wykonany
w technologii HTML natomiast element zarządczy odbywa się poprzez Platformę Moebius 2.
Korzyści biznesowe:
Rozwiązania wdrożone wśród naszych klientów charakteryzują się szybkością działania oraz dostępnością do informacji. Dzięki oprogramowaniu CRM przedsiębiorstwo zyskuje w takich obszarach jak:
- zasoby firmy i zarządzanie pracownikami,
- zarządzanie klientami i akcjami,
- przyspieszony obieg oraz dostęp do dokumentów,
- spójność działania oraz ograniczenie kosztów związanych z działaniem firmy.