Case study Yamaha
Klient: Yamaha Sound Advice
Nazwa: serwis produktowy Yamaha Sound Advice
on-line:
www.yamahasoundadvice.no
www.yamahasoundadvice.se
www.yamahasoundadvice.dk
Opis:
Firma Done wykonała serwis produktowy w technologii Flex dla firmy Yamaha Sound Advice. Done wystąpiło jako partner technologiczny agencji Other Source. Całość została oparta na naszym autorskim systemie zarządzania treścią CMS Moebius. Serwis obejmuje 3 wersje językowe: duńską, szwedzką oraz norweską.
Zadaniem serwisu było przejrzyste zaprezentowanie produktów firmy. Dodatkowo, oprócz możliwości zapoznania się z produktami, istnieje możliwość zadawania pytań konsultantom firmy. Dzięki temu strona jest przystępna oraz daje klientowi możliwość szybkiego uzyskania informacji o interesujących go pozycjach z oferty firmy.
Technologia:
Serwis wykonany w technologii Flash/Flex, zgodnie z trendem na aplikacje RIA (Rich Internet Aplication)
Korzyści biznesowe:
Za pośrednictwem serwisu klienci mają możliwość, oprócz zapoznania się z przejżyście przedstawioną ofertą firmy, zadawania pytań konsultantom. Dzięki temu w swojej prostej formie strony www mają pomagać w podjęciu decyzji służąc informacjami o produktach.