Turystyka
Rola internetu w sektorze usług turystycznych
Sektor usług turystycznych stanowi jeden z najważniejszych na rynku. Jednym z podmiotów działających w jego obrębie są biura podróży. Internet jest jednym z najsilniejszych mediów w sferze e-biznesu oraz promocji firm. Ma to również odzwierciedlenie w obrębie rynku turystycznego. Działania biur podróży oraz touroperatorów w obrębie marketingu internetowego mogą przybrać różną formę. Warto jednak zwrócić uwagę na rolę serwisu internetowego w promocji biura podróży. Przeglądając witryny łatwo zauważyć, że większość serwisów ma typową budowę. Dlatego warto zwrócić uwagę na rozwiązania, które urozmaicają pobyt turysty na stronie.
O sile Internetu i e-marketingu przekonało się już wiele przedsiębiorstw działających w różnorodnym środowisku. Daje on nowe możliwości w obrębie pozyskiwania klientów jak również reklamy. Ogólna dostępność Internetu staje się podstawowym narzędziem w informacji oraz promocji turystycznej.
Wychodząc naprzeciw najnowszym rozwiązaniom e-marketingowym pragniemy skierować naszą ofertę do Państwa biura podróży. Naszym atutem jest wnikliwa analiza sektora usług turystycznych dokonana przez osoby związane z tą branżą. Znajomość rynku turystycznego "od podstaw" oraz duże doświadczenie w tworzeniu dynamicznych serwisów internetowych może przyczynić się do Państwa sukcesu w branży.
Platforma CMS Moebius 2 dla branży turystycznej pozwala na:
- skuteczne zarządzanie klientami internetowego biura podróży
- obsługa rezerwacji on-line
- okomunikację za pomocą social media
- zarządzanie kontentem internetowego biura podróży
- analizę rentowności