Audyt
Niemal każda firma posiada dziś stronę internetową - ale tylko kilka procent z nich osiąga zamierzone cele.
Czy sądzisz, że jakość strony zależy tylko od wpompowanej w nią gotówki?
Zapytaj naszych analityków jak zwiększyć efektywność strony internetowej.
Czy wiesz jak optymalnie promować w internecie swoją stronę internetową?
Przemyślana strategia, odpowiedni dobór mechanizmów wewnątrz portalu oraz działania wokół portalu pozwalają budować markę w Internecie.
Czy sądzisz, że internauci dobrze się czują na Twojej stronie?
Ergonomia strony to niezwykle ważny i często zupełnie pomijany element serwisu. Klient nie ma czasu uczyć się naszej strony, jeżeli nie znajdzie szybko pożądanych informacji u nas - znajdzie u konkurencji. Webusability to dbałość o odpowiednią strukturę informacji i intuicyjny interfejs.
Czy zastanawiałeś się dlaczego spośród tysięcy sklepów tylko niektóre naprawdę zarabiają?
Połączenie innowacyjnych technologii, indywidualnej strategii promocji oraz webusability stworzą sukces Twojej strony.
Każda strona powinna posiadać jasne i mierzalne wskaźniki jakości:
- ilość odwiedzających
- czas jaki spędzają na stronie
- obroty lub zyski sklepu internetowego
- ilość zarejestrowanych użytkowników
- ilość pobranych plików
- ilość komentarzy i zapytań
Bez względu na to jakie stawiasz sobie cele możemy zaproponować Ci rozwiązania maksymalizujące wzrosty owych wskaźników przy zachowaniu optymalnych kosztów.
Skontaktuj się z naszym analitykiem.