Moduł księgowości
Księgowość - zarządzaj nią z poziomu Twojego systemu zarządzania firmą
Sklepy internetowe posiadają dwie strony – front widoczny dla klienta oraz zaplecze do zarządzania transakcjami dla administratora. Front jest bardzo ważny dla pozyskania i utrzymania klienta, jednak nie można zapominać, jeżeli chcemy szybko i sprawnie zarządzać sklepem internetowym, że musimy mieć wygodne i niezawodne narzędzie do zarządzania. W przypadku kilku zamówień miesięcznie możemy wszystko obsłużyć „ręcznie” , ale jeżeli planujemy kilkadziesiąt transakcji dziennie – każda czynność powinna być maksymalnie prosta i łatwa do wykonania – najlepiej zautomatyzowana.
Łącząc sklep z modułem księgowości możemy automatycznie wystawiać: dokumenty potwierdzające zamówienia, faktury, dowody wpłat, wydania magazynowe itp.
Moduł księgowości może zapewnić nam nawet prowadzenie księgi przychodów i rozchodów on-line co jest szczególnie wygodnym rozwiązaniem gdy firma obsługuje jedynie przychody z działania sklepu internetowego.
Alternatywnym rozwiązaniem jest zintegrowanie sklepu z gotowym programem księgowym używanym w firmie. Rozwiązania Moebiusa umożliwiają integrację zarówno z gotowymi systemami jak np. Subiektem jak i systemami „szytymi na miarę”.
Możliwości:
- Wystawianie faktur i innych dokumentów księgowych
- Raporty księgowe
- Integracja z zewnętrznymi systemami księgowymi
Zastosowania:
- Sklepy internetowe
- Systemy aukcyjne
- Platformy B2B
Moduły powiązane
Inne moduły