facebook

Cross selling

Niech system proponuje klientowi odpowiednie produkty, jak prawdziwy sprzedawca.

Moduł proponowania klientowi produktów powiązanych z wybranymi to jedna z prostszych, bardzo skutecznych metod sprzedaży. Dzięki niemu klient kupując coś w sklepie internetowym dowie się, że może nabyć również pasujące do niego torbę, czy dodatkowe akcesoria. Nie czekaj aż klient sam znajdzie przydatne przedmioty czy usługi- niech system mu je wyszuka i zaproponuje.

Możliwości:

  • wysyłka ofert na produkty powiązane mailem do klienta
  • proponowanie klientowi produktów powiązanych w koszyku
  • przy powiązaniu z systemem rabatowym oferowanie rabatów przy wyborze produktu powiązanego

 

Zastosowania:

  • zwrócenie uwagi na promocyjny produkt- proponując go również w produktach powiązanych
  • wykorzystanie jako wsparcie dla programów rabatowych
  • wykorzystanie jako wsparcie w systemach lojalnościowych
  • zwiększenie ilości oglądanych stron sklepu/wizytę

 


     

     

WDROŻENIA

Pliki cookies na stronie. Aby zapewnić poprawne działanie strony na stronie wykorzystujemy pliki cookies. Wraz z wejściem na stronę, niektóre pliki mogły już zostać zapisane w folderze przeglądarki.